BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 8 Jun 2011

HARAPAN SAYA...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih…
Segala Puji Bagi Allah Penguasa Hari Akhirat…
Selawat Dan Salam Buat Junjungan Besar Nabi Akhir Zaman…

Assallammualaikum dan selamat sejahtera buat sahabat sekalian… apa khabar kalian??? Didoakan semoga senentiasa berada dalam keadaan sihat dan senentiasa bertenaga dan ceria dalam memenuhi tugas dan jadual seharian. Sebenarnya, keletihan dan kelesuan akan berlaku bermula daripada minda, bila minda kita senentiasa memikirkan bahawa kita penat maka penatlah yang kita rasa. Maka, dengan itu saya mengajak sahabat semua supaya mualai saat ini, tanamkan didalam minda, SAYA SIHAT SAYA CERGAS SAYA MACHO heheheheheheh.
Kali ni rasa nak kongsi sikit beberapa kejadian yang berlaku sepanjang beberapa hari yang lepas. Mungkin minggu ini boleh dikatakan sebagai minggu yang “agak” sebok atau bahasa SMSnya BZ bagi kami barisan MPP UPSI.kerana minggu ini berlangsung beberapa perkara penting. Antaranya ialah pertemuan dengan ketua-ketua jabatan yang terdapat di upsi. Sehingga hari ini, kami sudah bertemu dengan:
                -PUSAT SUKAN
                -PTPM
                -PERPUSTAKAAN
                -PUSAT ICT
Setiap pertemuan yang berlangsung memiliki keunikan yang tersendiri. Yang paling menarik, semua  PTJ yang ditemui memiliki hubungan dengan EXCO KEBAJIKANDAN PERKHIDMATAN. Secara langsung atau tidak. Jadi, mahu ataupun tidak, saya terpaksalah menyediakan soalan yang secara langsung berkait dengan kebajikan dan perkhidmatan yang seharusnya dimiliki oleh MAHASISWA.
Masih ada lagi pertemuan yang akan dihadiri. Masih banyakperkara yang perlu disampaikan kepada pihak atasan. Untuk melakukan semua ini, sudah semestinya memerlukan semangat dan keinginan bekerja yang tinggi. “NAMUN, INSYAALLAH DENGAN IRINGAN DOA DARI SAHABAT MAHASISWA YANG LAIN SUDAH TENTU PERTEMUAN YANG AKAN BERLANGSUNG AKAN LEBIH BERMAKNA DAN MAMPU MENCAPAI MATLAMAT. JADI, DOAKAN KAMI”… 

0 ulasan: