BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 29 Disember 2010

PUSAT PERLINDUNGAN BAYI PERTAMA DI HOSITAL???

YEAP.... ASSALAMMUALAIKUM....

amacam kehidupan... diharapkan bertambah sihat dan berkat disamping orang yang disayangi atau dibenci... kih kih kih...
baru-baru ini, dalam akhbar BERITA HAIRAN ada dipaparkan tentang pewujudan sebuah pusat pelindungan bayi di hospital. erm... cadangan yang baik... modus operandinya agak kabur.. tidak dijelaskan dalam akhbar yang "HAIRAN".
namun, menurut pengarah eksekutif program tersebut yang ditemu ramah wartawan "HAIRAN" "Ia ditubuhkan atas rasa tanggung jawab sosial "___" bagi membendung gejala pembuangan bayi yang tidak berdosa ini. Pusat ini hanya mahu menyelamat kan nyawa bayi serta memberi pelindungan sebaik-baiknya kepada mereka,"
nampaknya matlamatnya jelas, ingin membantu bayi yang tidak berdosa. disamping, mengelakkan lagi perlakuan gejala sosial berkembang. si pelaku mesti akan berfikir mcm ni: yeap... boleh buat lagi, nanti kalo dpt anak boleh letak je kat hosp tu....
kan kan kan......
HAIRAN...

1 ulasan:

My name is Mai berkata...

saya rasa gitu jugak ler.. and ada kwn ckp, ada sekolah khas utk pelajar yang TERmengandung supaya mereka dpt belajar.. yelah, kalau mengandung, mana ada nk dtg skolah biasa.. nnti tak belajar.. tapi, perkara yang cenggitu mcm menggalakkan lagi budak2 nak buat .. =='